Przedmioty zakupione w sklepie www.houseiq.pl
Możesz zwrócić darmową* przesyłką zwrotną InPost Paczkomaty.
Darmowe* przesyłki dotyczą zwrotów konsumenckich jak i reklamacji towarów.
*Nie dotyczy urządzeń gabarytowych (nie mieszczących się do paczkomatu) - w tym przypadku należy zwrócić towar na swój koszt.
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś:
Przed wysłaniem reklamacji upewnij się, że próbowałeś rozwiązać problem z naszą obsługą techniczną mailowo sklep@houseiq.pl lub telefonicznie 500551200. Nie odsyłamy sprawnych urządzeń na nasz koszt!
UWAGA. Otrzymany kod zwrotu InPost Paczkomaty ważny jest tylko 3 dni!
Instrukcja przygotowania przesyłki zwrotnej InPost Paczkomaty:
1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl
2. Na stronie głównej znajdź i kliknij zakładkę Dokonaj zwrotu
3. Wpisz w wyszukiwarkę sklepu houseiq.pl
4. Wypełnij formularz wpisując swoje dane oraz numer zamówienia lub numer reklamacji otrzymany od konsultanta w odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu.
W przypadku zwrotu konsumenckiego pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu. >> Formularz << Dołącz go do przesyłki.
W przypadku reklamacji wpisz w pole Opis* dokładne informacji odnośnie problemu z urządzeniem. Napisz w jaki sposób chcesz zakończyć postępowanie reklamacyjne, czy chcesz nowe urządzenie czy zwrot środków. Wpisz także numer konta na które mamy zwrócić środki. Możesz także pobrać i wypełnić formularz reklamacji dołączając go do przesyłki. >> Formularz <<
5. Oczekuj na potwierdzenie przesyłki oraz mail z numerem kodu zwrotu do paczkomatu.
6. Zapakuj przesyłkę i napisz na niej kod zwrotu.
7. Z opcji paczkomatu wybierz Nadaj przesyłkę > Mam kod zwrotu.
8. Wsadź przesyłkę do skrytki i gotowe! Przesyłka powędruje do nas.